Pirkimo taisyklės ir sąlygos

Prekių užsakymas

Užsakymą galite pateikti:

  1. el. parduotuvėje išsirinkti prekes, dėti į krepšelį ir pradėti pirkimą. Užpildyti pirkėjo duomenis, pasirinkti pristatymo ir apmokėjimo būdą ir užsakyti. Po užsakymo atlikimo sulaukti mūsų patvirtinimo, kad turime visas pageidaujamas prekes. Tuomet vykdyti apmokėjimą ir laukti prekių.

  2. el. paštu mad.geliu.ukis@gmail.com. surašyti, kokių ir kiek prekių norite. Tolesnis pirkimo vykdymas derinamas el. paštu arba telefonu.

  3. svetainės kontaktų skiltyje parašyti mums žinutę, kokių ir kiek prekių norite. Tolesnis pirkimo vykdymas derinamas el. paštu arba telefonu.

    Žemės ūkio veikla yra nenuspėjama, pvz. lietaus metu negalime skinti gėlių, kartais dalies derliaus netenkame per vieną naktį. Skiname gėlės tik gavę užsakymą. Todėl kartais svetainėje nurodyti kiekiai gali nesutapti su skynimui tinkamais augalais. Tokiu atveju stengiamės pasiūlyti alternatyvą, t.y. panašius augalus.

    Sutartis pradeda galioti nuo tada, kai užsakymas patvirtinamas ir Pirkėjas apmoka už prekes. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

    1. Atsiskaitymas banko pavedimu

    2. Atsiskaitymas grynais pristatymo metu.

Jeigu, pasirinkus mokėjimą banko pavedimo, užsakymas neapmokamas per 3 darbo dienas, užsakymas yra atšaukiamas.

Jeigu norite papildyti jau patvirtintą užsakymą, galite tai padaryti susisiekiant telefonu.

Sąskaitos faktūros išrašomos po prekių atsiėmimo.

Prekių pristatymas

Didmenos klientams užsakymus pristatome PIRMADIENIAIS ir KETVIRTADIENIAIS

UŽSAKYMUS PATEIKTI DIENĄ PRIEŠ PRISTATYMĄ IKI 12 VAL.

Užsakytas prekes galima atsiimti keliais būdais:

  1. mūsų ūkyje, Dubravų km., Kauno rajone, prieš tai susitarus telefonu ar palikus žinutę užsakymo metu.

  2. pasirinkti prekių pristatymo paslaugą užsakymo metu nurodant tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, užsakymo metu turi nurodyti tikslią informaciją, kur palikti prekes ar koks atstovas jas priims. Pristatymo metu rekomenduojame turėti pasiruoštą tarą su vandeniu, ypač karštomis dienomis.

  3. kitos prekės (pvz. svogūnėliai, džiovintos gėlės) gali būti siunčiamos kurjeriu, pagal vežėjo tuo metu galiojančius pristatymo terminus ir mokesčius. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis. Pirkėjas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

Pretenzijos ir grąžinimas

Stengiamės pateikti kuo tikslesnę informaciją prekės aprašyme, tačiau dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realios prekių išvaizdos, dėl ko Pardavėjas neatsako.

Jeigu pristatymo metu matote, kad gėlės gal būt pristatymo metu buvo pažeistos, žiedlapiai sutrinti ar pan., prašome užfiksuoti nuotraukas ir atsiųsti mums el. paštu.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Kitų prekių (svogūnėlių ir džiovintų augalų) grąžinimas

Norėdamas grąžinti prekes Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo; grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko anksčiau nurodytų sąlygų. Grąžinant gautą ne tą prekę ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.